Online kurz - Profese obchodník

3 hodnocení
1 995 Kč 1 648,76 Kč bez DPH
Skladem

Profese obchodník je online video kurz. V 10 video lekcích vás naučí, jak prodat jakýkoliv produkt nebo službu.

Kategorie: Online kurzy

Dopravu v eshopu ignorujte. Po uhrazení vám zašleme odkaz s přístupem do kurzu online.

Jak se ale stát obchodníkem, který je úspěšný?

Obchodníkem, který dokáže prodat jakýkoliv produkt nebo službu?

Jak nesklouznout k ukecávačství nebo k "malým" lžím.
Jak překonat odkládání a strachy, které s sebou obchodní profese nese?

Jak se stát skutečným profesionálem?

Video kurz Profese obchodník je kurzem,
který vás uceleně a komplexně provede obchodní profesí.

Dozvíte se JAK přistoupit k obchodní profesi
a podle jakých NÁVODŮ postupovat.

Dodržujte pokyny a plňte úkoly zadané do domácí praxe. A během dvou měsíců se postupně krok po kroku naučíte prodat jakýkoliv produkt nebo službu. A to opakovaně. Bez náhod nebo štěstí. Ale jako profesionální obchodník, který svůj nejlepší výkon podá pokaždé.

Co se v kurzu naučíte? Podívejte se na ukázky

Video kurz Profese obchodník vám pomůže získat obchodní dovednosti pohodlně, přímočaře a za zlomek ceny srovnatelného fyzického školení.

Začnete svou první lekcí ještě dnes?

Obsah video kurzu Profese obchodník

 

Lekce 1: Profese obchodník

  • Kdo je obchodník a jaké jsou jeho hodnoty?
  • Jaký je rozdíl mezi prodejcem a obchodníkem?
  • Ovlivní hodnoty obchodníka jeho disciplínu a odkládání?
  • Jak naložit se strachem a obavami.
  • Co si o mně myslí okolí, co když udělám chybu, co když mě zákazník odmítne...
  • Jak překonat strach?
  • Délka lekce: 24:10

 

1. Profese obchodník
 

Lekce 2: Navázání opravdového vztahu se zákazníkem

  • Jaké jsou obavy zákazníka a jak je odbourávat?
  • Práce s osobní a seriózní vazbou pro navázání důvěry.
  • Přebíhání mezi vazbami podle aktuálního průběhu a situace.
  • Jak se vyvarovat pochlebování?
  • Jak být pro zákazníka profesionálním partnerem?
  • Jak být originální?
  • Délka lekce: 23:47

 

2. Navázání opravdového vztahu se zákazníkem
 

Lekce 3: Vedení obchodního jednání pro zjištění potřeby

  • Jaké jsou principy obchodního jednání?
  • Jak reagovat na otázky a směřovat k vašemu cíli?
  • Jak si nahrávat, aby vám zákazník sám řekl, co mu máte říct, aby koupil?
  • V jakých situacích a jak používat otevřené a uzavřené otázky?
  • Délka lekce: 17:48

 

3. Vedení obchodního jednání pro zjištění potřeby
 

Lekce 4: Prodej

  • Jak zjistit potřebu a teprve potom prodat?
  • Jak ovlivnit rozhodnutí pomocí pocitů a emocí?
  • Správné použití metody FAB.
  • Metoda vizualizace situace.
  • Využití příběhu v prodeji a jak příběh "nepřehnat".
  • Postup na zvýšení nákupní chutě zákazníka.
  • Jak prodat při uvědomělé a jak při neuvědomělé potřebě zákazníka.
  • Délka lekce: 26:40

 

4. Prodej
 

Lekce 5: Námitky

  • Proč se nebát námitek?
  • Jak dopředu vytvořit reakce na námitku?
  • Proces upřesnění námitky, souhlasného postoje a metod k vyřešení námitek.
  • Proč nekončit vyřešenou námitku tečkou ale krokem dál, směrem k uzavření obchodu.
  • Délka lekce: 17:51

 

5. Námitky
 

Lekce 6: Uzavírání

  • Jak poznat správný okamžik, kdy uzavřít jednání?
  • V jaké fázi jednání se nacházíte?
  • Proč zákazník váhá?
  • Jaké jsou uzavírací otázky a jak je v jednání správně použít?
  • Jak si říct o obchod?
  • Jaká slova jsou zakázaná?
  • Co se zákazníkem, který si to chce "promyslet"?
  • Co se zákazníky, kteří potřebují nabídku s někým probrat?
  • Délka lekce: 27:19

 

6. Uzavírání
 

Lekce 7: Follow-up

  • Jak postupovat při follow-upu se zákazníkem, který už řekl "ano", se zákazníkem, který se "rozmýšlí" a se zákazníkem, který říká "ne"?
  • Jak efektivně pracovat s vlastním systémem kontaktů?
  • Jak udržovat kontakty aktivní a jak kontakty rozvolávat?
  • Jak vytěžit stávající zákazníky?
  • Délka lekce: 10:07

 

7. Follow-up
 

Lekce 8: Překonání strachu z telefonování

  • Jak překonat obavu z telefonování?
  • Jakým způsobem správně přistoupit k telefonátu?
  • Proč jsou důležité také ty hovory, kdy vám zákazník řekne "ne"?
  • Jak si nebrat reakce zákazníků osobně?
  • Proč si nesmíte vytvářet představy a předsudky?
  • Jak si rozdělit telefonování do kroků a skutečně se do něj pustit?
  • Délka lekce: 19:16

 

8. Překonání strachu z telefonování
 

Lekce 9: Telefonování

  • Jaká jsou pravidla pro domluvení osobní schůzky?
  • Jakou volit formu hovoru?
  • Jak překonat asistenkty a větu "pošlete mi to do mailu"?
  • Jaký je rozdíl mezi studenými a teplými kontakty?
  • Délka lekce: 20:40

 

9. Telefonování
 

Lekce 10: Závěr

  • Jak pokračovat ve vlastním osobním rozvoji a sebevzdělávání?
  • Vytvoření prodejního skriptu - plánu akce, který budete používat.
  • Délka lekce: 09:29

 

10. Závěr

Jak probíhá kurz

Čeká vás 10 video lekcí v průběhu 2 měsíců

  • Kurz probíhá ve formě 10 video lekcí. Každá vás během 10 až 20 minut provede zadaným tématem. Obsahuje teorii, ověřené postupy a zkušenosti. Na závěr dostanete zadání k vlastní domácí praxi.
  • Lekce mají rozestup 3 až 7 dní tak, abyste mezi nimi měli dostatečný čas na vlastní trénink, splnění zadané domácí praxe a praktické vyzkoušení nových dovedností.
  • Upozornění na novou lekci dostanete na email. Přesný postup lekcí záleží na datu vašeho vstupu do kurzu. Přehled je viditelný po přihlášení do kurzu.
  • Poznatky z jednotlivých lekcí si můžete přehrávat několikrát, můžete se k nim vracet a zaměřit se a zopakovat si pro vás nejdůležitější techniky.
  • U každé lekce si můžete stáhnout poznámky, případně i doplňující texty. Je možné procházet lekci s nimi, nebo si s nimi opakovat obsah lekce později.
  • Po dokončení kurzu a splnění vašich domácích praxí budete uceleně a komplexně připravení a schopní prodat jakýkoliv produkt nebo službu.
  • Přístup ke všem lekcím máte po dobu minimálně 1 roku od vstupu do kurzu, abyste si lekce mohli kdykoliv znovu přehrát a připomenout.
  • Celý video kurz školí Jan Laibl (www.janlaibl.cz)

Domácí praxe

Jedině aktivita vám pomůže dosáhnout vašich obchodních i osobních cílů.

Proto po každé lekci dostanete zadání domácí praxe. Její důsledné plnění je skutečně hlavním předpokladem úspěchu!

Důležitost domácí praxe je natolik veliká, že ji zdůrazním ještě jednou!

Je správné si uvědomit, proč na sobě pracujeme a co nám má úspěch v obchodní profesi přinést. Plněním domácí praxe se automaticky dostáváte před ostatní obchodníky, kteří nejsou ochotni do sebe sami investovat.

  • Domácí praxi dostanete zadanou na konci každé lekce
  • Zadání máte zapsané také v poznámkách, které jsou ke stažení pod každou lekcí
  • Silně doporučuji začínat další lekci až ve chvíli, kdy máte splněnou domácí praxi z lekce předchozí


Všechny lekce jsou online, a stále k dispozici

  • Každá video lekce je vám stále dostupná online.
  • Je vám přístupná z pohodlí vašeho domova, ale také přes mobil nebo tablet, kdekoliv potřebujete.
  • Důležité části v dané lekci si lehce zopakujete - přehrajte si důležitou část tak, jak vám vyhovuje.
  • Potřebujete si zopakovat starší lekci? Snadno se k ní vrátíte v přehledu všech lekcí.

Dostanete výpisky ke každé video lekci

  • Ke každé lekci si stáhnete poznámky, které shrnují nejdůležitější informace a poznatky.
  • Slouží jako pomůcka během sledování lekce a pro pozdější opakování.
  • U vybraných lekcí jsou ke stažení doplňující články pro další studium.

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: